Monday, May 11, 2009

aku yg lemah tanpa mu

hari ke hari semakin ramai kawan2 aku mininggalkan aku..ada yang dalam negeri ada yang ke luar negara..mereka meninggalkan aku untuk menuju impian masing2..adakah aku akan dapat mengikuti korang?..insyaallah..

kawan2 di mml,kawa2 di republik 1991 dan semua kawan2 aku...tak kira la korang dapat kat mana2 pun..sama saja.


kawan2 di mml,kawa2 di republik 1991 dan semua kawan2 aku...aku harap korang semua bahagia dan berjaya dalam kehidupan korang..aku tak dapat nak pergi lagi tahun ni..tok guru suruh jaga kelantan lagi..he2..insyaallah tahun depan..aku akan mengikuti jejak korang semua.

harap korang bersedia untuk menghadapi ujian yang bakal melanda korang semua.hehe..

LA TAHZAN INALLAHA MAANA


rindu rindu hatiku rindu
kepadamu oh sahabatku
bilakah lagi kita dapat lagi berjumpa


dikir2..hehe

No comments: