Tuesday, April 27, 2010

terima kasih.

salam..oh masa sedang menjeloskan aku sekarang ini..mungkin ini post akhir setakat ini..tinggal beberapa minit lg untuk aku berada di rumah dan selepas ini aku akan ke darul quran panji.

terima kasih semua kawan2..yang banyak membantu diri ini,masuk mahad laki,bermula kelas p-4..aku ketika itu keliru sehingga lah berjumpa manusia bergelar sahabat..aku gembira kerana allah kurniakan aku sahabat2 yang sanggup bersama sampai mati.

kami makan bersama,kami tidur bersama dan kami beribadat bersama..itulah resepi ukhwah,tapi kami sebenarnya melakukan lebih daripada itu.kalau nak disenaraikan apa yang kami lakukan bersama,memang krismas kedua pun belum tentu habis.

kini kami terpaksa berpisah,selalunya kami bangun bersama-sama, jatuh bersama-sama.
nak buat macam mana,dah takdir allah.walaupun kita berjauhan..tapi dekat di hati.

"semoga berjumpa lagi"..uuuuuuuuuuu..uuuuuuuuuu...


3 comments:

Puan Loyar Berkaki Lebar\ said...

selamat meneruskan perjuangn sehingga k puncak menara gading,smoga dipermudahkan oleh ALLAH segala urusan....

Niknabil Abdullah said...

insyaallah da~~~

Unknown said...

ilal liqa' maassalamah nabil :D

uuuuu uuuuuuu~ XD