Tuesday, April 10, 2012

Van persie jadi seksi

salam.

Post kali ini saya nak ceritakan sikit kisah saya..ye la kan..takkan nak ceritakan kisah orang lain pulak..ngumpat la jadinya..hehe.diorang ada blog sendiri..diorang cerita la sendirikan..huahuahua..ok cukup.haritu saya dan kawan saya pergi la tengok bola,rasanya masa tu Arsenal Vs Qpr.kitaorang tengok tempat biasala kitaorang duk tengok selalu di medan selera kawasan Panchor.

Biasalakan  medan selera selalunya pelayan kedai orang perempuan dan pakai pun kurang sopan sikit la(walaupun MPKB-BRI dah warning).ada sorang kakak ni(pelayan kedai),dia tak pakai tudung dan bajunya agak ketat la sikit.masa kitaorang duk tengok bola dia duk dekat tempat casher depan sikit pada saya.

Nak dijadikan cerita,masa tu van persie(pemain arsenal) dikawal ketat oleh pemain Qpr.saya pun katala kat kawan saya,

"ketatnyo ore jago van persie"

Tak sampai seminit pun tiba-tiba jer kakak tadi tu masuk dalam kedai dan selang beberapa minit kakak tu keluar balik dengan pakai tudung.Saya agak pelik sebab kalau tiba-tiba pelayan kedai pakai tudung tandanya ada pegawai MPKB buat rush,tapi saya intai sini sana takde pun.Takpa,saya pun sambung la tengok bola.

Saya terperasan kawan saya duk suka..ekekekeke..bunyinya lebih kurang macamtu la.hehe.Saya tanya,

"bakpo mu suko sa?"

dia jawab,
"kakak tu dengar mu oyak ado ore pakai ketat seksi"

saya pun tergamam,
"huh jolo eh,dio silap dengar tu kot..haha,nok kata lagi buleh dop?"

Kesimpulannya,hidayah itu milik Allah dan kepada sapa dia nak bagi dia buleh bagi tak kira masa mana cara mana sekali pun.sekian.

p/s-Arsenal kalah malam tu,2-1..kecewa~~




3 comments:

gapo X hau said...

bokali dio paka baju arsenal pahtu ado namo van persie alik blake kot. haha

Ana Shuwaa said...

horay nabil nabil nabil ~ haha

*perempuan tu sedar la saat itu dia tu pakai x cukup syarat. ore dae sero lagu tu la. nasib baik yo x g jekoh mu bil ~ wakakakkaka xD

Niknabil Abdullah said...

ana-yo tok brani nok jerkoh aku..aku ni abang long bil..haha..

jak-mungkin jugop..sbb tu yo sero koksey..haha